Reklamationsret

xxxxxxxxxxxy yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven ved omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, forkert vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles xxxxxx indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er konstateret,

opdaget eller burde være opdaget.

I forbindelse med reklamationssager afholder xxxxxxxx returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Ved reklamation, fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:


xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxx

xxxxxxxxx
Email: info@xxxxxxxx
.dk

Ved returnering af vare bruges også denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Fyldestgørende informationer skal følge pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse eller faktura.

I alle tilfælde skal Returformular udfyldes og vedlægges pakken, samt registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, vedlæg også gerne kopi af evt. forudgående mail korrespondance mv.

Vi anbefaler at man venter med at returnere sin vare til man har modtaget bekræftiglese på sin retur henvendelse.

Refusion:

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker altid ved bankoverførsel, og xxxxxxxxxxxxx har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer på din bankkonto.